wtorek, 3 grudnia 2019

Standy reklamowe



Dziś przychodzę z tematem tak naprawdę przydatnym w każdej branży. Mam na myśli standy reklamowe.

Sami wiecie, jak trudno w dzisiejszych czasach przykuć uwagę nas klientów. Wchodzimy do danego sklepu gdzie jest milion produktów i szukamy tak naprawdę jednej rzeczy. Niestety liczy się pomysłowość, żeby można było faktycznie być dostrzeżonym przez klientów. Wiele razy łapałam się na tym, że idąc po konkretną rzecz zobaczyłam nagle stand reklamowy innej firmy, który do tego stopnia mnie oczarował, że wybierałam właśnie ten produkt, a nie inny.

Pierwsze wrażenie jest tutaj kluczowe - albo nam się spodoba dany produkt albo nie. Wyobraźcie sobie, że w waszym ulubionym sklepie jest produkt który stoi na półce razem z innymi gdzieś w kącie sklepu. W tym samym sklepie jest też przepiękny stand reklamowy - kolorowy - wykonany perfekcyjnie z pomysłem, wręcz czekający aż sięgniemy po produkty, które oferuje. Co w takiej sytuacji wybierzecie ? Ja przyznaję się bez bicia, że zaliczam wszystkie standy reklamowe. Kiedy jest on wysoki to tym bardziej moje oczy zatrzymują się automatycznie na nim.

Dobrze zaprojektowany i wykonany stand reklamowy jest produktem bardzo solidnym, a jednocześnie lekkim, więc łatwym w transporcie i użytkowaniu. Wiele razy widziałam na targach jak producenci rozkładali takie standy i składali już po całym wydarzeniu. Dzięki temu mogli w sposób efektowny się zaprezentować jednocześnie wykorzystując stand wielokrotnie. Udany technicznie projekt to jednak nie wszystko. Dobry producent powinien także zadbać o stronę graficzną, zgodnie z życzeniem i wskazówkami odbiorcy.

Dobry producent to też taki, który wykonuje nie tylko duże nakłady zamówień, ale także te mniejsze. Przecież nie każdy jest od razu największym producentem na świecie. 

Nie można też nie wspomnieć o cenie. Musi być ona atrakcyjna przy spełnieniu wszelakich oczekiwań i wymagań indywidualnych klienta. 

Kiedyś u mnie w małym miasteczku rodzinnym otworzono pierwsze centrum handlowe. Oczywiście to są zbyt wielkie słowa bo generalnie było może z pięć sklepów. Jednak dyrektor miał świetny pomysł. Postawił standy reklamowe w wielu punktach miasta i okolic informujących o wielkim otwarciu centrum handlowego. Kiedy w końcu nadszedł dzień otwarcia były takie tłumy, że nie można się było przebić. Niby nic takiego ale pomysł świetny więc efekt był ogromny.  

Zwracacie uwagę na standy reklamowe w sklepach ?

6 komentarzy:

  1. Takie potykacze dla mnie to podstawa większych sklepów

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy od sytuacji i czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I always tempted by hanging ads :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno bardzo przydatny sposób reklamowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdę mówiąc to najłatwiej mają w sprzedaży internetowej - trzeba być nachalnym, w końcu w ciągu roku ktoś może właśnie tego będzie potrzebował, więc nawet jak wywalił 20 emaili z produktem do kosza, może w końcu kliknie i kupi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze zwracam uwagę na takie reklamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.